Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

100 jaar Galatasaray

  • Bon Jovi fan

    Hoi mensen,

    Op de website van Bon Jovi kwam ik erachter dat deze band in augustus optreedt op het 100 jarig jubileum van Galatasaray. Nu wil het toeval dat ik fan ben van deze band en van Turkije en graag een keer naar Istanbul wil. Misschien te combineren deze zomer….. Maar helaas kan ik geen Nederlandse pagina's vinden met informatie over dit jubileum. Kan iemand mij wat meer vertellen?

    Groeten, Bon Jovi fan

  • abdrrezzak

    goed zo!! ik hou van galatasaray

  • laguna

    galatasaray beste chek www.pp2g.com user: laguna

  • stefaan

    fc brussels- gelatasary om 20.30 op 14 juli op de heysel in brussel

  • A.polat

    ik hou ook van galatasaray ze zijn de beste club van turkijen net als altijd en fener moet niet stoer doen dat ze ooit 6-0 haden gewonnen want galatasaray heeft in de verleden 7-0 gewonnen met 7 spelers dit is geen gelul dit is waar als galatasaray wint word er niet gepraat maar als fener wint wel @!#$ fenerbahce oruspucocogugulari ze zijn aleen goed in omkoopen net als paar jaar geleden tegen gaziantepspor gaven ze 15 miljoen dolar voor de kampioenschap af te paken en gaziantepspor stond 3-0 voor was volgens mij 67 min ofzo zo iets en toen won fb met 4-3 met omkoopen hun zijn echt fucking irititant en die baskan is ook fucktup hij zegt 1 keer ik neem ontslag en dan komt die terug hij moet eerst leeren om zich aan zijn woord te houden die vuile hoere zoons galatasaray is the best

    @!#$ fb

    GALATASARY IS THE BEST MADERFUCKERS!!!!!!!

  • berkay

    galatasaray is de besde team van turkije ze zijn gwn te goe voor turkse voetbal team voar hakan sukur hangi hun zijn gwn de besde

    en fener moet zijn bek dicht huoden want hun winnen never